BluePink BluePink
XHost
Oferim servicii de instalare, configurare si monitorizare servere linux (router, firewall, dns, web, email, baze de date, aplicatii, server de backup, domain controller, share de retea) de la 50 eur / instalare. Pentru detalii accesati site-ul BluePink.

 
Cauta o anvelopa:

Introdu termenul cautat:



 

 

 

 

 

 

 

 

 





Sfaturi pentru intretinere

• Verificati presiunea in mod regulat, cel putin o data pe luna (nu uitati de roata de rezerva).

Nu dezumflati niciodata cauciucurile calde.

•Respectati valorile de presiune indicate in manualul de operare a vehiculului pentru diferite pozitii ale anvelopelor si pentru stilul in care veti sofa.

•Montati intotdeauna capace de valva de tip etans si insurubati-le cu grija.

•Cand anvelopele sunt noi, conduceti cu viteza moderata primii 300 de kilometri. Pentru anvelopele din clasele H/V/W/Y/Z in special, limitati viteza pe primii 50 de kilometri.

•Socurile violente cu bordura, gropile si alte tipuri de obstacole pot cauza deteriorari interne anvelopelor, care nu vor fi imediat vizibile. In acest caz, apelati la un expert pentru a inspecta atat interiorul, cat si exteriorul anvelopei.

•Verificati periodic echilibrarea rotilor.

•Adancimea profilului anvelopei trebuie verificata periodic. Cu cat adancimea de profil este mai redusa, cu atat creste riscul de derapare pe carosabil umed. Adancimea benzii de rulare nu trebuie niciodata sa fie sub limita legala (1,6 mm). Totusi, pentru a pastra limitele de siguranta, indiferent de conditiile meteo, care se pot schimba brusc, va sfatuim sa va inlocuiti anvelopele daca adancimea profilului este sub 3 mm.

•Pentru a mentine intacte caracteristicile de rulaj ale vehiculului, va recomandam sa rotiti anvelopele intre ele la fiecare 10.000 de km, fara a le incrucisa.

•In caz de uzura neregulata, verificati anvelopele si inlocuiti-le dupa cum vi se recomanda.

•Daca se inlocuiesc doar doua anvelope, montati-le pe cele noi pe axul din spate, indiferent care sunt rotile de actionare.

•Daca se folosesc anvelope temporare (de urgenta), aveti grija sa va conformati conditiilor de folosire specificate de fabricantul vehiculului si nu depasiti niciodata 80km/h.

•Daca inlocuiti anvelopele de vara cu cele de iarna, schimbarea trebuie facuta pentru ambele axe ale masinii.

•La anvelopele vehiculelor stationate pe perioade mai lungi e important sa cresteti presiunea cu 0,5 bar sau sa plasati greutatea masinii pe un cric si nu pe anvelope.

•Anvelopele imbatranesc chiar daca nu au fost folosite sau au fost folosite doar ocazional. Crapaturi pe flanc, insotite uneori de o deformare a carcasei, sunt semne de imbatranire. Anvelopele vechi si imbatranite trebuie verificate de specialisti in anvelope pentru a stabili capacitatea lor de a fi refolosite. In orice caz, dupa cinci ani de utilizare, indiferent de adancimea reziduala de rulaj sau de kilometraj, verificati-va anvelopele si ganditi-va la posibilitatea inlocuirii acestora.

•Din motiva legate de siguranta, la viteze mari, va recomandam sa nu reperati anvelope cu coduri de viteza V/W/Y/ZR.


Absolut de evitat:

• Utilizarea necorespunzatoare

• Supraincarcarea

• Presiunea nepotrivita in cauciucuri (suprapresiune sau subpresiune)

• Viteze ce depasesc limita permisa de anvelopa

• Dimensiunile necorespunzatoare ale anvelopelor sau rotilor

• Folosirea unor camere de aer necorespunzatoare (cand este nevoie)

• Folosirea unei camere de aer la rotile si anvelopele tip tubless

• Nu dezumflati niciodata anvelopele calde

• Folosirea de anvelope cu indici de viteza si/sau indice de incarcare nepotrivite pentru vehicul

•Repararea anvelopelor deteriorate in afara benzii de rulare

•Evitati contactul cu hidrocarburi pentru curatarea flancurilor anvelopelor.

•Folosirea prelungita a lanturilor de zapada pe sosele neacoperite de zapada.

Auto Musat Service